Ordinær generalforsamling afholdt

27. februar 2024 kl. 09:16
Fredag 23. februar

Ordinær generalforsamling afholdt 🔴⚫️

Fredag 23/2 blev SB’s årlige generalforsamling afholdt med succes.

En fuldtallig bestyrelse og 22 fremmødte deltog i årets generalforsamling.

Ved generalforsamlingen kunne formanden blandt andet berette om øget deltagelse i fodbold stævner i børne-/ungdomsafdelingen, Sommer Sjov blev afviklet med stor tilslutning.

På fodbold delen blev der bl.a. berettet om en stigning på 30% ved fodboldskoleafvikling, tilgang i HS. Håndbold kunne fortæller der i år er stablet endnu et HS hold op, begge hold er tilmeldt turnering og begge hold stiller hold, hver gang. SB tæller pt. 176 aktive medlemmer.

Fokusområder vil i 2024 for fodbold være ungdomsafdelingen, hvor vi bl.a.  skal have udarbejdet en ungdomspolitik på håndboldsiden vil der være fokus på at få flere spillere, her tænkes der i at starte hold op fra bunden, så vi også i håndbold får en børne-/ungdomsafdeling.

Under eventuelt takkede formand Søren Rønde Andersen afgående bestyrelsesmedlem Jan Magle for hans tid, engagement og indsats i bestyrelsen. Jan Magle vil fortsat drive SB Cafeteria sammen med Birthe Andersen.

Referart fra årets GF vil komme i starten af næste uge..

Tak til alle deltagere for jeres fremmøde. Vi ser frem til et spændende år med nye muligheder og mål, og naturligvis klubbens jubilæum 23. april 2024 🔴⚫️