Ordinær generalforsamling

image Fra kl. 17:00 afholder Stubbekøbing Boldklub og SB's venner generalforsamling
Diana Mortensen
23. januar 2024 kl. 13:36
Afvikles fredag 23. februar 2024
Ordinær generalforsamling

Den ordinære generalforsamling er DIN mulighed for at få indflydelse på DIN
boldklub.

Ved generalforsamlingen får du mulighed for at stille spørgsmål og komme med forslag til klubbens bestyrelse, og vi håber, at du vil være med at sætte præg på din egen eller dine børns boldklub.

Der vil efter Boldklubbens generalforsamling være en kort pause, inden SB's Venner afvikler deres ordinære generalforsamling.

Stubbekøbing Boldklub

Afholder ordinær generalforsamling i klubhuset

Fredag d. 23. februar 2024 kl. 17:00

Dagsorden iflg. vedtægterne

Punkter som ønskes behandlet, skal være formanden i hænde,

senest 8. dage før Generalforsamlingen.

Pbv.

Søren Rønde Andersen, Formand

Stubbekøbing Boldklubs Venner

Afholder ordinær generalforsamling i  Stubbekøbing Boldklub klubhus

Fredag d. 23. februar 2024 kl. 18:45

Dagsorden iflg. vedtægterne.

Pkt. til generalforsamlingen skal være formanden i hænde senest 1 uge før.

Pbv.

Kim Stage, formand

____________________________________________________________

Traditionen tro er der, når begge generalforsamlinger er afholdt, fællesspisning med gule ærter eller smørrebrød for de, som måtte have lyst.

Prisen for at deltage i spisningen er kr. 100,- pr. person for gule ærter, eller 20,- kr. pr. stk. for smørrebrød. Drikkevarer er for egen regning, og kan købes i klubbens cafeteria til de normale lave priser.

Tilmelding til spisningen er nødvendig, og skal ske til senest tirsdag 20. februar til: Jan Magle på tlf. 2022 2066 eller Rikke Beske på tlf.: 41424918

Vi ses til årets generalforsamling