Medlemskab

I Stubbekøbing Boldklub har vi hold til alle aldre - fra de mindste poder til de ældste veteraner, for både drenge og piger til herrer og damer. Med klubbens ca. 200 aktive medlemmer er der altid god grund til, at hele familien kan spille fodbold eller håndbold i Stubbekøbing Boldklub.

Hvis du har lyst til at prøve at spille med i Stubbekøbing Boldklub, er du altid velkommen til bare at dukke op, og prøve om det er noget for dig, inden du melder dig ind. Du kommer bare forbi til træning i klubben eller du kan kontakte træneren eller lederen for det enkelte hold på forhånd.

Som medlem i Stubbekøbing Boldklub får man via den ugentlige træning og kampe adgang til alle klubbens faciliteter. Det hold man træner og spiller med vil naturligvis også have en engageret træner tilknyttet, som vil støtte medlemmets udvikling såvel fodboldmæssigt som socialt.

Indmeldelse i Stubbekøbing Boldklub kan ske ved at benytte linket til "Indmeldelse i klubben" i menuen ude til højre.

Du kan finde betingelserne for medlemskab ved at klikke her

Under menuen Træning kan du læse mere om, hvornår de enkelte afdelinger/hold træner.

Udendørs træning foregår i klubbens anlæg ved Orebanerne. Indendørs træning foregår i Stubbekøbing Hallen.

Du kan herunder se hvad det koster at være medlem i Stubbekøbing Boldklub, uanset om det er fodbold eller håndbold

Hold

Kontingent pr. halvsæson

I alt pr. helsæson

Veteran Masters (Min. 50 år)

Veteran (Min. 40 år)

440,-

Passive medlemmer

140,-

Hvis du ønsker at melde dig ud af klubben, skal du benytte linket "Udmeldelse fra klubben" som du finder ude i menuen til højre.

NB!!! Du er forpligted til som medlem, indtil skriftlig udmeldelse er modtaget, at betale dit kontingent, også selvom du af den ene eller anden årsag ikke længere træner eller spiller kampe/stævner.