SB Lukker ned for alle aktiviteter

10. december 2020 kl. 13:48
Nedlukning af alle aktiviteter forlænges (opdateret den 28.01.2021)

På baggrund af myndighedernes udmelding den 28. januar 2021 forlænges alle de nuværende restriktioner, foreløbig frem til og med den 28. februar 2021.

Det betyder at alle aktiviteter i SB, både indendørs og udendørs, fortsat vil være lukket helt ned.

Det er selvfølgelig en super ærgerlig situation men desværre også enormt vigtigt, at der udvises rettidig omhu og samfundssind, så vi sammen - hver for sig - kan bidrage til bekæmpelsen af Corona-pandemien og den nuværende samfundssituation.

Der vil snarest blive sendt et nyhedsbrev til alle foreningens medlemmer, med yderligere informationer om hele situationen med mere.

Vi vil naturligvis hele tiden følge myndighedernes retningslinjer, og vil holde jer alle opdateret via vores hjemmeside og sociale medier.