Årets generalforsamling udsættes

14. februar 2021 kl. 09:47
Den ordinære generalforsamling udsættes og bestyrelsen foretager ændringer til sammensætning og organisation

Kære medlemmer

Som følge af den verserende pandemi og de nuværende restriktioner, har det desværre nogen konsekvenser, ikke kun for vores muligheder for træning og aktiviteter, men også for vores årlige generalforsamling.

Den ordinære Generalforsamling
Grundet forsamlingsforbuddet er vi desværre nødsaget til at udsætte vores årlige generalforsamling som ellers, jfr. vores vedtægter, skulle være afholdt inden udgangen af februar måned.

Så snart situationen tillader det, vil vi indkalde til vores ordinære generalforsamling, med et varsel jfr. betingelserne i vores vedtægter.

Vi kan dog oplyse, at foreningens årsregnskab 2020 er blevet godkendt og underskrevet af både den samlede bestyrelse og foreningens 2 revisorer, uden anmærkninger.

Nye revisorer søges
Da begge vores nuværende revisorer, efter 8 år på opgaven, ønsker at trække sig fra posten som revisorer, har vi i bestyrelsen et stort ønske om snarest muligt, at finde 2 nye revisorer, som vil bruge en 4-8 timer om året på, at gennemgå foreningens årsregnskab i samarbejde med vores kasserer.

Sidder du derfor og tænker at det lige kunne være en opgave som du kunne hjælpe med, eller som du kender en eller 2  der kunne være oplagte kandidater til, så tag endelig fat i vores kasserer Johnny på tlf. 27119338 for en snak om opgaven og hvad det kræver m.v.

OPDATERET - 20.02.2021

Vi har været så heldige, at 2 nye har meldt sig på banen som revisorer for klubben. I bestyrelsen har vi derfor besluttet at lade de 2 nuværende revisorer afgå pr. d.d. og samtidig har vi så konstitueret Teddy Munch Hansen og Benny Trillingsgaard som nye revisorer for foreningen, foreløbig frem til førstkommende generalforsamling, hvor de skal vælges til posten som revisorer på normal vis. Tak til de nye for at melde sig og ikke mindst en kæmpe tak til de 2 afgående revisorer, Lars Dyrberg og Carsten Bylov, som vi håber begge vil deltage på generalforsamling så vi kan sige ordentlig tak for 8 års arbejde som revisorer for foreningen.

Bestyrelsens sammensætning
Da 2 af vores nuværende bestyrelsesmedlemmer, som er på valg i år, ønskede at udtræde af bestyrelsen ved generalforsamlingen, har vi på et digitalt bestyrelsesmøde i onsdags besluttet, at Anne Brincker og Tobias Petersen udtræder af bestyrelsen pr. 10. februar 2021. Vi håber naturligvis at de begge vil deltage på generalformsalingen, så snart det bliver muligt, så vi kan få sagt ordentligt tak for indsatsen til dem begge.

Da vi dermed står og mangler et par medlemmer i bestyrelsen, har vi spurgt Diana Mortensen og Anders Schmidt (nuværende suppleant) om at indtræde i bestyrelsen som konstituerede medlemmer. Det har de begge takket ja til, hvilket vi er utrolig taknemmelige for og ønsker dem begge velkommen som konstituerede bestyrelsesmedlemmer.

Samtidig har vi også spurgt Daniel Grejs, om han vil indgå i bestyrelsen som suppleant, hvilket han ligeledes har takket ja til, så stort tak for det. For alle 3 nye medlemmer gælder naturligvis, at de er konstitueret frem til, at vi kan afholde den ordinære generalforsamling, hvor de vil skulle vælges af generalforsamlingen på normal vis.

Omstrukturering af udvalg m.v.
I bestyrelsen har vi brugt et par workshopdage på, at udfærdige en ny udvalgsstruktur i foreningen, med lidt omrokering af ansvarsområder m.v. Dette har vi gjort for at sikre højere grad af gennemsigtighed, struktur og styring på de opgaver som vi har i foreningen.

Læs mere om foreningens nye udvalgsstruktur, og se hvem som er i de enkelte udvalg i øjeblikket, på linket her -> SB's udvalg

Forlad os ikke - Vær trofast - Vi kommer stærkt tilbage
I forbindelse med, at vi i starten af februar udsendte kontingentopkrævninger, er der desværre stadig en del som endnu ikke har betalt dette.

Vi vil derfor gerne opfordre jer alle, som endnu ikke har fået betalt kontingentet, til fortsat at bakke op om foreningen ved at fortsætte jeres medlemskab og betale jeres kontingentet til foreningen. Vi ved det er en rigtig ærgerlig situation, særligt nu hvor restriktionerne gør at vi ingen muligheder har for aktiviteter. Vi garanterer dog, at vi vil gøre alt hvad vi kan for at sætte aktiviteter i gang, så snart at forholdene og restriktionerne tillader det.

Passivt medlemskab
Kender I nogen som gerne vil støtte foreningen så er det som altid muligt, at tegne et passivt medlemskab af foreningen. Det koster kr. 125,- pr. år at være passivt medlem.

Som passivt medlem er man en vigtig del af foreningens støtte og er med til at sikre vores fremtid. Som passivt medlem har man som udgangspunkt ikke adgang til nogen af vores klubtilbud/hold, men man har adgang til - samt stemmeret ved - foreningens årlige generalforsamling, jfr. '§4 i foreningens vedtægter.

Et passivt medlemskab kan tilmeldes via linket her -> Passivt medlemskab

Tusind tak for støtten til jer alle og pas på jer selv, og på hinanden, til vi ses igen!

Med sportslig hilsen
Stubbekøbing Boldklub