Ordinær generalforsamling 2021

04. juni 2021 kl. 10:25
Stubbekøbing Boldklub afholder ordinær generalforsamling fredag d. 25. juni 2021 fra kl. 18:30 i klubhuset.

Så lykkedes det endelig at få nogen lempede retningslinjer der gør, at vi nu kan indkalde til afholdelse af vores udsatte ordinære generalforsamling i Stubbekøbing Boldklub.

Generalforsamlingen afholdes derfor i år fredag den 25. juni 2021 kl. 18:30 i klubbens lokaler på Møllestræde 2 i Stubbekøbing.

Af hensyn til de nuværende retningslinjer og krav fra myndighederne skal man være tilmeldt til generalforsamlingen, via nedenstående link, for at få adgang til dette års generalforsamling. Ligeledes skal man ved ankomst til generalforsamlingen kunne fremvise gyldigt coronapas og ID samt bære mundbind, undtagen når man sidder ned.

Tilmelding til ordinær generalforsamling

Vi ses til årets generalforsamling, som er DIN mulighed for at få indflydelse på DIN fodboldklub.

Bestyrelsen i SB

Stubbekøbing Boldklub

Afholder ordinær generalforsamling i klubhuset

Fredag d. 25. juni 2021 kl. 18.30

Dagsorden iflg. vedtægterne

Punkter som ønskes behandlet, skal være formanden i hænde,

senest 8. dage før generalforsamlingen.

Pbv.

Søren Rønde Andersen, Formand