Ordinær Generalforsamling afholdt 25/6-2021

Diana Mortensen
28. juni 2021 kl. 10:01
Ordinær generalforsamling 2020
Til generalforsamling var der i år deltagelse af 14 stemmeberettigede medlemmer, inkl. bestyrelsen.

Formand Søren Andersen bød velkommen til alle de fremmødte og der blev startet på dagsordenen med valg af dirigent, som igen i år blev Benny Larsen.

Efter de indledende punkter på dagsordenen med formandens beretning, udvalgenes beretninger, økonomi m.v. var der valg til bestyrelsen. Formand Søren Andersen blev genvalgt. Bestyrelsesmedlemmerne Anne Brincker og Tobias Petersen afgår begge, og ønsker ikke genvalg - I stedet blev Diana Mortensen og Anders Schmidt valgt til bestyrelsen. Bestyrelsessupplant: Teddy Hansen blev valgt i stedet for Anders Schmidt, som træder ind i bestyrelsen.

Revisor Carsten Bylov afgår og ønsker ikke genvalg, i stedet er Susan Lorentzen valgt for en 2 årig periode. Revisor Lars Dyrberg afgår i utide og ønsker ikke genvalg, i stedet blev Benny Trillingsgaard valgt for en 1 årig periode

Du kan læse referat her: https://sb-boldklub.dk/klubben/generalforsamlingen/

Generalforsamlingen sluttede under eventuelt..

Årets generalforsamling, blev, grundet Corona, noget anderlededes. Da der blev lempet på forsamlingsforbud, skulle der findes en ny dato - Den blev fastsat til 25/6-2021, 4 mdr. senere end normalt - Vennerne valgte at udskyde deres generalforsamling til februar 2022 - De traditionelle gule ærter blev udskiftet med en Stadionplatte, hvilket var lidt mere passende i sommervarmen.

Tak til alle fremmødte for et par gode generalforsamlinger, og vi håber naturligvis at se endnu flere medlemmer til næste års generalforsamling.

Med sportslig hilsen