Formanden præsenterede på årets generalforsamling klubbens nye logo

image Tag godt imod vores nye logo
Diana Mortensen
27. februar 2022 kl. 12:00
Logoet tages nu i brug på SoMe

På Generalforsamlingen i fredags, præsenterede forman Søren Andersen klubbens nye logo.

Begrundelsen for, at der skulle findes et nyt logo er, at bestyrelsen, siden 2019 hvor ØFH bliver en del af SB, har haft et ønsket at indføre en fælles visuel identitet, og arbejdet hermed er foregået løbende.

Håndbold holdene er begyndt at spille i rød/sort.
På de sociale medier er de rød/sorte farver blevet mere markant.
Næste punkt kommer nu - Stubbekøbing Boldklubs nye fælles logo.

Det var, for Bestyrelsen vigtigt at få noget historie ind i det nye logo, samtidig skulle logoet symbolisere Boldspil over en bred kam, for nuværende håndbold og fodbold, på sigt måske flere.

I Boldklubbens gemmer er der fundet en gammel fane, med logo, fra Boldklubbens stiftelse i 1899. Fanen har dannet grundlag for det nye logo, og hermed er Boldklubbens mere end 120 års historie (Ældste klub på L/F) inddraget i Stubbekøbing Boldklubs nye logo. Logoet har vi fået rentegnet, så det har fået et mere moderne look.

Det nye logo tages nu i brug på SoMe samt hjemmeside. Fra foråret vil logoet kunne ses på fodboldholdenes spillertøj, og på håndboldsiden tages det nye logo i brug ved næste turneringsstart i september.

Vi håber i bestyrelsen, I vil tage godt imod logoet.

Sportslige hilsner