Generalforsamling 2022

Diana Mortensen
02. februar 2022 kl. 12:17
Stubbekøbing Boldklub og SB's Venner afholder generalforsamlinger fredag d. 25. februar fra kl. 17:30 i klubhuset.

Så nærmer vi os årets ordinære generalforsamling i Stubbekøbing Boldklub.

Generalforsamlingen afholdes i år den 25. februar 2022 kl. 17:30 i klubbens lokaler på Møllestræde 2 i Stubbekøbing.

Efter SB’s ordinære generalforsamling, afholder vores støtteforening ”SB’s Venner” deres ordinære generalforsamling, hvor der i år skal findes 4 nye bestyrelsesmedlemmer.

Traditionen tro er der, når begge generalforsamlinger er afholdt, fællesspisning med gule ærter eller smørrebrød for de, som måtte have lyst.

Prisen for at deltage i spisningen er kr. 100,- pr. person for gule ærter, eller 15,- kr. pr. stk. for smørrebrød. Drikkevarer er for egen regning, og kan købes i klubbens cafeteria til de normale lave priser.

Tilmelding til spisningen er nødvendig, og skal ske til senest onsdag 23. februar til: Jan Magle på tlf. 2022 2066 eller Søren Palle tlf. 6060 4568

Vi ses til årets generalforsamling, som er DIN mulighed for at få indflydelse på DIN boldklub.

Med sportslig hilsen

Bestyrelsen i SB

Stubbekøbing Boldklub

Afholder ordinær generalforsamling i klubhuset

Fredag d. 25. februar 2022 kl. 17.30

Dagsorden iflg. vedtægterne

Punkter som ønskes behandlet, skal være formanden i hænde,

senest 8. dage før generalforsamlingen.

Pbv.

Søren Rønde Andersen, Formand

Stubbekøbing Boldklub's Venner

Afholder ordinær generalforsamling i klubhuset

Fredag d. 25. februar 2022 kl. 19.00

Dagsorden iflg. vedtægterne.

Pkt. til generalforsamlingen skal være formanden i hænde senest 1 uge før.

Pbv.

Søren Palle, formand 6060 4568