BonBon Cup

Diana Mortensen
04. september 2023 kl. 11:16
Lørdag 26. august 2023

Lørdag 26. august blev årets BonBon Cup afviklet, og ikke mindre end 280 fodboldhold var tilmeldt. Holdene spillede kampe i henholdsvis Næstved og Haslev, og her var der besøg af nogle af Bonbondyrene. Efter fodboldturneringerne var der lagt op til sjov og leg i Bonbonland.

Præmieoverrækkelserne foregik på børnescenen i Bonbonland, hvor der også var meget andet på programmet.

Stubbekøbing Boldklub var repræsenteret ved årets BonBon Cup  med 2 pige- og 2 drengehold fra årgangene U7-U10. Alle 4 hold kæmpe flot på banerne. På sidelinjen var der stor opbakning af familier, som heppede på vores spillere.

Børnene spillede 3-4 kampe hver, og der blev vist fighterånd og holdånd på og udenfor banen - Kampe blev vundet, kampe blev tabt kampe og nogle blev uafgjort.

Alle havde en dejlig dag med godt humør og glade børn som var rigtig trætte på vej hjem. Alt i alt en super dejlig dag med hyggelig fodbold og god stemning - tak for opbakning til jer, der var med.

Se billeder fra dagen her

Stubbekøbing Boldklub (sb-boldklub.dk)