Stor opbakning til fastelavn

20. februar 2023 kl. 11:53
Kæmpe succes
Fastelavn i Stubbekøbing Boldklub
Fod- og håndbolde var i går lagt på hylden, tønder og køller blev i stedet fundet frem, da Stubbekøbing Boldklub i går afholdte fastelavn. Alle var velkomne, og der var tøndeslagning for børn op til 12 år.
Vi havde et brag af en fastelavnsfest i og ved klubhuset på Møllestræde i Stubbekøbing, hvor 60 glade og forventningsfulde børn mødte op med forældre og bedsteforældre - tusind tak for jeres fremmøde og opbakning til arrangementet.
Der blev kåret kattekonge og -dronninger, bedste udklædninger og vi afholdte tegne konkurrence, hvor der også var præmier til vinderne.
Kæmpe tak til vores sponsorer:
Tønder og pynt: KR udlejning og Falsters Haveservice
Slik til tønder: Casper Schneidereit og Candy Nykøbing F
Bedste udklædninger: Legekæden, Guldborgsund Zoo, Krokodille Zoo og Candy Nykøbing F
Kattekonge/-dronning og tegnekonkurrence: Netto Stubbekøbing
Der skal også lyde en stor tak til alle jer frivillige, som har været med til denne dag kunne arrangeres.
- uden jer intet arrangement ❤️🖤
Tak for en dejlig dag til alle der mødte op.
Sporstlige hilsner
Stubbekøbing Boldklub